- Söndag

Idag hände ingenting roligt på jobbet. Förutom att det kändes som jag undervisade i sexualkunskap från 10.40 till 19.20.

Jag har utvecklat ett tvångsbeteende. Jag tuggar bara på vänstra sidan! Och detta märks extra väl när jag äter hårdbröd, vilket jag gör mest hela tiden. Det kommer leda till att vänstra tandraden kommer tynas så mycket att de försvinner, och då kommer jag inte kunna tugga nånting! Dessutom kommer inte den synen vara så värst iögonfallande.

Jag sitter och tittar på tv, det är Bridget Jones, igen. Är det bara jag som tycker att de visar henne mest hela tiden? Bridget Jones filmerna måste vara de mest visade filmerna på tv genom tiderna.

Jag tycker även att Hål i väggen var lite väl kort, det kunde väl ha varat i åtminstone en timme? Jag låg seriöst dubbelvikt.
Nu ser jag framemot när bröderna Schulman, Melker Andersson, Mackan, Rafael Edholm, Nour och Paul Tilly ska tävla. Jag känner på mig att man kommer få sig ett mycket gott skratt av att se dessa människor i silvrig kroppstrumpa.

Nu ska jag duscha sen äta glass och daim med syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0