- Söndag

Hål i väggen, hål i väggen, hål i väggen.

Det levde helt klart upp till mina förväntningar. Man skrattar ju bara av att titta på människorna.
JAG HEJAR PÅ RÖTT LAG, kunde dom valt bättre starttrea? Tror knappast det. Nu måste jag sluta blogga och titta på det här!

Var det nån mer än jag som hörde Felix Herngrens lilla skämt där? Programledaren Johan Pettersson gjorde dock inte det.
"Den är lite ckrackad där, vi kanske kan skicka den till den Polska delen av programmet"
Fyndigt.

En sak till: Det är ju mycket orättvist att det blå laget får ha Bobby, han är ju för kort. Han kommer vina igenom hålen som en iller. Det har han ju redan gett bevis på med den där smidiga hjulningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0