- Söndag

Tänk vad samma ämne kan ge så olika konversationer beroende på vem man pratar med.

Jag: vet du vad jag läste idag?

Mårten: vad läste du?

Jag: att svarta änkan har kommit till sverige!

Mårten: ja de läste jag me!!!

 Mårten: illa!! men den borde ju inte klara att vara här tycker man :( vi har de ju fortfarande kallsing på vinter!

Jag: precis, men de sägs att den klarar klimatet, kanske inte här uppe i norr, men söderut. för kalla vintrar varma somrar är det ju i USA också. så är de ju rovdjur så de behöver ingen speciell växt. SÅ DE KOMMER STANNA I SVERIGE :(

Mårten: jaa de suger svetten från en död mans pung alltså.



Jag: Svarta änkan har kommit till sverige! fy fabian

 Lukas: spindeln?

Jag: ja, vad annars? Den är ju super giftig! blir du inte en aning upprörd?

 Lukas: hmm

Lukas: nääe, hoppas inte dens första anhalt är norrland

Jag: herregud, jag kissade på mig när jag läste det och du blinkar inte ens.

 Lukas: Äääh

 Lukas: fästingar är ju farliga, men vem bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0