- Söndag

Nu sitter jag i lägenheten och tittar på tv. Det är skönt att vara hemma igen. Har ni märkt att det är sjukt varmt i Östersund idag? Vore det inte komiskt om det blev varmt och sommar nu i september när hela sommaren har varit regn och rusk? Men ärligt vill jag ha vinter nu, jag längtar till Edsåsdalen. Det perfekta vintervädret är sol och klar himmel med lagom mycket snö. Bra snö, inge slask. Det är så jag hoppas att det kommer vara fram till efter påsklovet. Men man vet ju aldrig på grund av växthuseffekten, det kanske inte blir nån snö alls i år?

Jag tycker inte om söndagar, jag har aldrig nåt att göra då. Hela dagen idag kommer jag bara sitta här, så vet man att i morgon börjar skolan. Och jag har orientering på idrotten :( Det måste ju vara värsta sporten som finns, tycker jag i alla fall. Vad jag vill ha är en laddare till "min" iPod.

Nu ska jag skriva inköpslista.
Bye's


Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Du menar väl Min ipod ;) Denna dag fyllde jag år.

2008-09-09 @ 12:35:53
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0