- Onsdag

Det sägs att jorden ska gå under idag. Några forskare i Schweiz ska elda en partikelaccelerator för att få reda på hur Big Bang var och hur jorden skapades. Det är möjligt att det blir ett svart hål som vi alla sugs in i. Och ni vet, då kommer man aldrig ut. Jag är lite skeptisk, men lagom paff man skulle bli om det hände.

Jag har länge undrat när Human Tetris skulle dominera tv-världen här i Sverige, och äntligen händer det! 14 september 20.00 på kanal 6 startar Hål i väggen, och inte nog med det; Min favorit Björn Gustafsson ska vara med. Underhållning på hög nivå.



Om ungefär en halvtimme ska jag åka iväg och pumpa cykeln sen vidare till skolan för lite drama. Ikväll blir det fika med syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0