- Onsdag

Nu sitter jag och tittar på Heroes. Gud vad snabbt tiden går, känns som det nyss var onsdag. När som helst är det julafton.

Det är problem med internet. Eller är det bara jag som har det? Märker ju att de flesta har lite msnkrångel. Men mer än så? Jag kan inte hjälpa att jag är lite paranoid och tror att det här med eldningen av acceleratorn kommer slå ut hela world wide webb. Det skulle vara nåt det. Hur skulle då Blondinbella och Kenza försörja sig? Nä, man ska va oberoende bloggare, då behöver man inte oroa sig för sådana här besvärligheter som att återuppleva Big Bang.

I morgon börjar jag skolan 8.15 och slutar 11.25. Att alla produktutvecklare i min klass åkte på resa är en gåva skänkt från ovan. Mitt livs bästa skolvecka. Inte heller jobbar jag i morgon, det blir fredag, lördag och söndag.

Jag har fått alla yranbilder av Frida nu :D Så det blir till att lägga upp lite sådana här också. Då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0