- Onsdag

Jag kom hem från skolan för en halvtimma sen, efter en kort dramatisering av Höna-Pönan och en cykeltur.
Jag ska träffa min syster sen, och jag vet att hon kommer vilja äta mat eller fika. Och det ger mig ett problem. Jag är hungrig nu, så ska jag äta nu eller fika? Om jag äter mat nu och hon vill äta mat blir det för mycket, om jag fikar nu och hon vill fika blir det för lite. Stora svårigheter i mitt liv.

Jag fick ett mysigt sms av Robin. "Vad gör du" . Jag hade precis kommit till skolan så jag skrev det. Han svarade att det var nån okänd ung dam som ringde upp honom lite då och då och sjöng för honom. Han trodde det var jag.

Appropå problem, jag kan inte logga in på msn :(
Jag återkommer när mitt liv har ordnat upp sig.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får en bra Onsdagskväll!

2008-09-10 @ 17:11:57
URL: http://carolinenorman.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag kommer inte heller in på skitmsn :P

2008-09-10 @ 21:45:39
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0