- Onsdag

Jag jobbade idag igen, som sagt. Nog om det.
Jag missade Idol och Heroes! För sjutton. Jag visste inte att det var bra på tv ikväll.

Imorgon blir det massa O.C och massa Linnea. Vad jag tjatar. Glömde i alla fall Turkietbilderna på skolan igen :( Nu får jag allt skärpa mig. Lovar i alla fall att de ska bli upplagda här, men framför allt på bdb, innan helgen är slut.

Idag på bussen hem mötte jag Lisa :D Det var mys.

Jag upptäckte nåt roligt; De flesta av Turkietpojkarnas bdb :D Det var också mys.

Det här blev ett mycket osammanhängande inlägg. Nu ska jag nog sova. Blir inget inlägg i morgon skulle jag tro, därför vill jag passa på att gratulera Johan som fyller år :) Denna lägger jag upp i hans ära:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0