- Måndag

Nu har Idol startat ordentligt. Satt och kollade på det för ett tag sedan. Jag längtar dock till i morgon när det är killarnas tur. Mina favoriter bland tjejerna är Anna, Alice, Linda och Yasmina. Vem vill ni ska åka ut? Jag tycker Jenny. I morgon börjar Desperate housewives också :)

Jag hade lagat god kycklingmat idag för en gångs skull. Så skulle min syster komma hem kvart i sex. Klockan tjugo över åtta hörde jag nyckeln i låset då stampade hon och hennes kille in med två pizzor. Taskigt! Jag som hade ansträngt mig. ett plus var dock att dom hade köpt sallad till mig och nu har vi matlådor.

Här ligger jag och ser tjock ut och ser Idol. Och ja, jag sover fortfarande med nalle i sängen. Måste ha nån att krama. Pelle heter denne och har varit min favorit sen barnsben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0