- Måndag


Så här ser jag ut när jag ser Naken Janne på stan.

Jag sitter och tittar på Outsiders, det handlar om naturister idag. Jag tycker det känns som om sådana människor är psykiskt sjuka. Är det en sjukdom att vara så naturlig? Tack gode gud att de inte får gå runt bland folk klädd endast i sitt eget skinn, jag skulle kräkas. Hets mot folkgrupp. Det är alltid fula gamla gubbar som går runt och viftar med paketet, det blir liksom mycket värre. Hörde dock att det är ett årligt maraton i Finland som springs helt naken, någon som är på nästa år? Kan ju vara något att skryta med.

Ni minns väl Naken Janne? Det var en redig karl. Han var ju med i alla möjliga serier för några år sedan, var har han tagit vägen nu? Han kanske är död. Han är en människa som etsar sig fast i minnet. 50 år, svettig, hårig, slapp och naken.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Haha! :)

Kolla gärna in min blogg.

2008-09-22 @ 20:34:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: maria

you like it, huhu ju like it

2008-09-22 @ 22:55:53
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0