- Måndag

Jag sitter på skolan. Vi skulle ha kemi klockan 10 men läraren är borttappad så det blev inget. Helt onödigt att komma hit, med andra ord. Nu börjar inte nästa lektion förens 12.30. Jag skulle kunna cykla hem, men det finns förstås inget att göra där heller. Senare idag har vi orientering, vilket är det värsta jag vet, men det får gå bra ändå. Jag har i alla fall nåt att längta till för Linnea kommer nämligen hem till mig idag. Jag har skrivit en lista på vad som måste handlas tills dess. Jag hade tänkt mig att vi skulle äta nån god mat och sedan doppa grönsaker i god dipp, för att vara lite nyttiga.

Så vill jag passa på att gratulera min favoritManuel på födelsedagen :D
Här kommer ett Manuelmaraton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0