- Lördag

Jag har precis haft en stor fight med min mamma över telefonen. Tur att man inte bor hemma. Ska inte gå in på det nu men Gud borde vara en kille med humor. Varför skulle han annars ha gjort min mamma? För att jävlas? Men, hon har ju fött mig så lite tacksam borde jag vara.

Jag och Linnea planerade bio idag, men sen glömde vi att det går få bussar på lördagar så vi hann inte in. Men istället åker vi in till stan så vi är där 16.20, springer ner på Videoteket; hyr två filmer, springer upp till kyrkparken igen och tar bussen hem 16.30. Medan jag springer iväg och tittar ut ett par trevliga rullar handlar Linnea mumma. Det är såna här små saker som gör livet intressant.

Jag måste skriva en påminnelse till mig själv: Om Linnea (usch i mig) dör så ska jag berätta ballerina-händelsen på hennes begravning. För det är det hon vill att jag ska göra.

Nu ska vi synkronisera våra klockor.


Kommentarer
Postat av: maria

jag ser verkligen händelsen framför mig. och om du inte gör det kommer jag bli besviken:)

2008-09-06 @ 17:18:43
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0