- Lördag

Idag fyller min syster år, vi firade henne igår för idag skulle hon på bröllop. Dessa fick hon av mig:


Idag har jag jobbat. Sen klockan tio i nio i morse. Jag måste säga att det inte var ljuva livet att kliva upp sju. Imorgon blir det inte bättre, då börjar jag halv åtta. Kan inte bestämma mig om jag ska på festen ikväll eller om jag ska sova. Inte har jag vett i alla fall, då skulle jag aldrig ens fundera.

Hösten är så sjukt fin att jag får magsår, varje morgon när jag cyklar ler jag för mig själv när jag kollar upp i träden och låtsas att jag är en fågel. Den här tiden på året önskar jag alltdi att jag är duktig på att fotografera. Som Hanna, Johan eller Maria. Så mycket färger.

Jag har ett litet projekt på G, kommer snart komma upp på bloggen!

Kommentarer
Postat av: maria

taack made lilla!

2008-09-28 @ 13:40:24
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0