- Lördag


Jag fick världens nostalgikick igår när jag skulle sova, och längtade sjukt mycket tillbaka till Edsåsdalen, därför vill jag ha vinter och lov nu.

Jag är vaken. Jag borde inte vara det egentligen för jag ska jobba i 8,5 timmar lite senare och jag har ont i huvudet och borde vila ut. Men nu sitter jag här, och tittar på How I met your mother.

Jag har länge sett framemot att se på Extra Extra när Blondinbella skulle vara med, och så såg jag att hon skulle vara med i Musikmaskinen på 5:an också! Men ack, jag jobbar både ikväll (när programmen visas) och i morgon när det är repris. Jag vill höra henne prata. Jag är lite förväntansfull över hennes röst faktiskt. Men, som tur är finns internet, och på internet finns allt.

Hela dagen igår levde jag på hårdmackor. Och jag överdriver inte. Därför ska vi gå igenom mitt matintag för gårdagen:
Frukost
En tallrik fil med Kellogs Allbran och två hårdmackor med kaviar.
Lunch
Lite morötter och två hårdmackor.
Middag (På jobbet)
Fem stycken hårdmackor med skinka.

Jag måste verkligen ha med mig matlåda idag, därför måste jag laga till nåt nu och sen gå på ica och köpa mer fil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0