- Söndag

Jag har blivit medlem på bloggkoll! Vilken fantastiskt bra idé, jag hade inte tänkt på det förut men nu blir ju allting väldigt mycket lättare. Jag slipper ha alla sidor uppe i bokmärkesfältet. Det blir ju stilrenare.

Jag lagar mat. Det är jobbigt när man ska värma något och det blir aldrig varmt i mitten, bara utanpå. När jag bor själv äter jag aldrig som jag borde, inte när jag jobbar heller. Skärpning.

Sitter och tittar på Girl meets cowboy, jag tycker faktiskt att det är ett litet roligt datingprogram just för att man får veta vem han väljer i slutet på varje program sedan kommer en ny nästa gång. Annars är det en kille, 14 tjejer och det tar liksom aldrig slut. Så måste man följa ett sådant program. Detta kan man se på lite när man har tid.

Jag ska titta om maten blivit varm nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0