- Lördag

Jag sitter och läser Katrins blogg. Har inte människan lagt märke till kommatecken-tangenten? Jag har faktiskt inte tänkt på det innan, men hon använder 24 punkter i detta inlägg och det är ingen ovanlighet.
Jag läser det liksom så här: "Herregud så  skönt det är att få sova lite.                          40 minuters powernap.                          Det var vad jag behövde för att vara med igen.                           Nu är jag med.                        Vet ni vad jag funderar på idag.                                                                              Ja är numera en rökfri människa.                                                  Är det inte märkligt."


Och jag kan liksom inte få det ur huvudet. Jag är mer av en komma-människa, och om ni inte märkt det kan ni fråga min gamle svenskalärare; Eva Öberg, the one and only (för er som vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0