- Lördag

Nu har vi kommit hem igen. Det blev en kort vistelse. Jag sprang som en tok, var framme efter 2 minuter och kände att jag kunde ta det lugnt, kom ändå tillbaka till busshållplatsen före Linnea. Och hon som bara var tvärs över gatan och handlade godis.

Men hon berättade en sak som fick mig att tänka. Innan henne i kön stog en kille som betalade med kort. Han sa till tjejen i kassan att han inte hade någon kod till kortet, då fipplade hon runt lite och det gick ändå. Men jag menar bara, verkar det inte lite misstänksamt att han inte kan koden till sitt kontokort?

Vi hyrde i alla fall Definitely, maybe och Min brors flickvän. Vi träffade också en småskadad Vincent på bussen som skulle uppträda (jonglera med eld) på Nordmans konsert idag. Jag tyckte i alla fall att det var lite coolt.



Jag, Vincent, Linnea och mysfilmer till senare. Nu ska vi på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0