- Fredag

Äntligen fredag. Jag har redan slutat, ligger hemma hos Linnea och tittar på mera OC. I helgen blir det ingenting skulle jag tro, bara mys. Vi måste leta gym och så ska jag flytta tillbaka till Odensala.

Jag funderar på vad man ska göra för att hamna på en sån där lista. Tillexempel mest aktiv-listan? Jag kanske ska skriva ett ord per inlägg så får jag tokmycket uppdatering. Men sen om jag hamnar där och folk besöker min lille blogg så kommer dom knappast komma tillbaka om de får bläddra 70 sidor för att läsa en mening. Jag får spåna på det där lite.

Ohmy, nu är det spännande här.


Kommentarer
Postat av: maria

jag har skaffat jocks kort nu igen:). börja där du också. det är typ billigast och ligger bäst!

2008-09-06 @ 17:20:42
URL: http://mariagrape.blogg.se/
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Men du du du du du du du det har jag också funderat på! Man måste typ blogga femton gånger om dagen.

2008-09-09 @ 12:55:38
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0