- Fredag

Nu har vi sett klart på hela fjärde säsongen av O.C :( Känns sorgligt att det inte finns avsnitt vi aldrig sätt, men å andra sidan skulle de spåra ur med en säsong till. Jag tyckte fjärde säsongen av överraskande bra, hade ju hört från många håll att den skulle vara sämst. Jag tyckte att den var lättsam, humoristisk och uppbyggd på ett helt annat sätt en de andra. Ett sätt som jag tyckte var väldigt roligt, med alla extra tillägg.

Nu blir det i alla fall extra material!
Nästa serie vi tar oss an blir banne mig Heroes- andra säsongen.

Kommentarer
Postat av: maria

jag har sett den. andra säsongen är faktiskt ganska bra:)

2008-09-06 @ 17:19:48
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0