- Lördag

Nej, det är minsann ingen som vill se Henrik? Han är ju rolig! Ja, ja.

Idag var jag på jobbet igen. När jag åkte in med bussen så var det en surtant som satt med sina barn (kan mycket väl ha varit barnbarn också). Hon sa åt dem att sitta still och vara tyst, vettigt kanske om man är på en buss. Men hon sa det med en sånt tonfall att man trodde dom var på konsentrationsläger. Och så svor hon, vad hände med man får inte säga faan, gagga bläää.

Nu har jag bara morgondagen kvar. Sen får jag lite paus, förutom att skolan börjar. Men jag försökte få tag på Linnea idag för att höra om vi skulle göra nåt på måndag. Inte gick det, får fortsätta i morgon.
Nu ska jag äta rostmackor och sen kakor som carro har bakat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0