- Torsdag


Okej mina vänner, nu är nedräkningen över! IKVÄLL BLIR DET BJÖRN GUSTAFSSON (och Måns Möller, Soran, Özz) på folkets hus i Östersund :D Jag och Cecilia köpte våra biljetter 7 april och har längtat varje dag sedan dess. Ikväll smäller det. Synd bara att jag är lite sjuk men jag känner pigg eftersom att jag är så pepp.

Inatt drömde jag att vi skulle se björn men det blev massa hinder på vägen, jag hade ingen skjuts, hittade inte cykeln och så vidare. Så blir det alltid i drömmar, man hinner aldrig göra det man ska. Jag vaknade i alla fall upp i panik klockan 8, sjukanmälde mig och sedan kollade jag på the voice eftersom jag inte kunde somna om.

Kommentarer
Postat av: cecilia

åååååh! CAN'T WAIIITT! :D ska sminka mig nuuu! grr

2008-10-16 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0