- Torsdag

Det går inge bra med bilderna, det fungerade tydligen inte för Johanna att lägga in dem på datorn och Petter har inte loggat in på hela dagen. Jag har legat beredd med datorn på magen utifall att. Jag har inte ens duschat utan istället låtit gårdagens lukt gro in rejält bara för att jag inte skulle missa om han loggade in en sväng. Jag har nämligen märkt att jag aldrig håller vad jag lovar här i bloggen. Men nu har jag gett upp, och tvättat skiten av mig.

Det är dåligt på tv ikväll så jag och Linnea ska gå på ica och köpa en film, har jag planerat. Och lite 3,90kronors halloween-godis. Just nu sitter vi och tittar på Glamour på tv4+, det kan inte bli bättre. Om jag skulle vara en skådespelerska skulle jag aldrig vara med i en såpopera, snacka om evighetserie. Det känns som man inte riktigt blir tagen på allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0