- Torsdag

Idag åkte jag till skolan kvart över åtta för att få reda på att vi hade hål till ett. Då åkte jag hem igen och sov i två timmar. När jag kom tillbaka skulle vi se på teater med dramagruppen. Men det var inte teater, det var dans. Two more days of hiphop. Eller nåt.

Jag tyckte det var riktigt bra, jag ska nog bli danskritiker när jag blir stor. Jag hade nämligen väldigt många åsikter om de olika numren. Vissa var sånt trams som till och med jag skulle kunna ställa mig däruppe och utföra. Annat var så tagande att jag blev tårögd. Skönt bara att det inte var sån där afrikansk dans eller konstnärligt när tre dvärgar dansar nakna i ett lakan.

Jag har blivit utslängd ur lägenheten i helgen. Var ska jag bo?
Idag får jag en säng också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0