- Tisdag

Nu har jag skrivit lite om boken, måste bara läsa ut den så jag kan skriva mer. Men nu är det bra på tv.

Carro är hos sin kille. Det här är första gången jag vill att hon ska komma hem, jag vill gå och handla men inte själv. Hon kan gärna få komma hit och följa med till Kvantum och sen åka iväg igen.

Jag hade kunnat ta med mig vår hund, Nova, men hon är så liten så hon skulle nog flyga bort om jag knöt fast henne utanför affären. Eller så skulle hon bli uppäten.

Nu skulle jag lägga upp en bild på sötnosen men min kamera verkligen käkar batteri. Jag får inte igång den fast jag bytte i torsdags och har inte använt den sen dess. Det får bli cambild. Hon är skelögd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud va söt hunden är =)







Inte bara hunden =D

2008-10-21 @ 21:18:31
Postat av: Stefan

Oj glömde skriva namn / Stefan

2008-10-21 @ 21:20:21
URL: http://setks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0