- Tisdag

Linnea ska köpa gymkort. Härligt härligt. Då har jag två stycken att svettas med.

Fester som man planerar längtar man verkligen till. För det mesta blir det ju en spontan fredagskväll men när man bestämt långt i förväg blir det oftast även roligare. Jag och Linnea har förberett oss hela veckan inför morgondagen. Fixat lite olika spel som man kan underhålla sig med och idag har vi bestämt att vi ska stanna uppe länge för att sedan sova ut länge imorgon så vi då orkar vara uppe länge. Vattentätt. Därför blev det tv-kväll med:
  • Leather heads
  • Ugly Betty
  • Desperate housewives
  • Closer
  • Tila Tequila
En sak som jag inte har bestämt ännu är vad jag ska ha på mig. Kanske ska jag bara ha på mig pyjamasen med detsamma så jag slipper byta om på torsdag. Jag har ju en ny.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du = fin^2

2008-10-28 @ 21:16:29
URL: http://setks.blogg.se/
Postat av: JONNA

du skall ju vara dej själv, och skriva det du vill skriva! inget annat liksom!

2008-10-28 @ 22:20:46
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0