- Söndag

Vilken härlig dag det är idag. Jag myser i min klasströja och längtar till onsdag. Linnea står i duschen, när hon är klar ska vi på ica och köpa gott sen göra varmamackor.

Nästa helg är det Halloween, jag tycker inte det är så speciellt. När jag var yngre så klädde alltid jag och min syster ut oss till häxor med vitt självlysande ansikte och blått hår, sen kokade mamma grön spaghetti, vi älskade Halloween på den tiden. Så klart gick man ut på bus eller godis, jag har dock aldrig gjort nåt bus. Kanske var det för alla var så givmilda i Ås? Dom hade alltid godis, eller så fick man nån gammal apelsin eller ett russin. Nu för tiden kan det vara roligt med nån maskeradfest men jag jobbar faktiskt hellre under den helgen, röda dagar betyder mycket pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0