- Söndag

Ja ja ja. Skoj var det igår, hoppas jag inte skämde ut mig för mycket. Alla verkar tycka att det var sjukt roligt och detta ska göras om! Bilder kommer när Maria har skickat över dem. Om det hade funnits pris för bäst utklädnad hade Jemtå vunnit. Och jag, såklart.

Idag var jag hem till mamma och städade ut bland lådor och sånt. Hittade massa bilder från när vi var små och även på när mamma var ung. Det är roligt sånt där, fina minnen. Det fanns två lådor med leksaker, när jag gick igenom dem kände jag mig som 7år. Jag fick sån himla lust att byta kläder på dockorna och leka kassörska med min kassaparat. Vissa saker gillar man så mycket att man bara måste ha kvar dom. Mina barn ska få leka med dessa saker, men man vet ju att dom inte bryr sig, dom kommer ju vilja ha nya grejer precis som vi vill. Men då kan jag smyga in och byta lite blöja på min docka när ingen ser.

Nu ska jag vila, längta efter godis och se massa tv.

Kommentarer
Postat av: maria

vi kan leka affär i morgon.. mums

2008-10-12 @ 20:09:11
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0