- Onsdag

Idag är jag inte på bra humör. Kommer nog inte vara det på ett tag framöver heller känner jag. Allt är fel. Hoppas det blir bättre på lovet i alla fall, då blir det fest med gamla klassen från högstadiet hemma hos Karin och Erik kommer hem! Har verkligen saknat alla.

Festen med nuvarande klassen verkar inte bli av, dock skulle det vara sjukt roligt.

När man har gått ut en skola och lämnar klassen som man umgåtts med mestadels under fyra år så blir det aldrig detsamma, det har jag erfarat. Men de man umgåtts mest med har man fortfarande kvar, vilket är det allra bästa, man vet att de alltid finns där. Dock är det några som man gillar och har minnen med som man nästan aldrig ser, en sån person är Robin för mig. Jag skulle verkligen vilja träffa honom oftare, men nu har det gått så lång tid att det känns som om jag inte kommer känna igen honom. Hur mycket man än vill, så blir det aldrig som förr.
Om det är bra eller dåligt är väl relativt, men man har ju alltid kvar minnena.

Jag och Robin på grillkalaset första helgen på sommarlovet 2007, aldrig mer 9H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0