- Onsdag

Idag har jag och Linnea städat hela lägenheten så det luktar smultronäng här. Imorgon kan vi alltså bara komma hem och vila våra huvuden. Nu ska vi strax åka hem till min mamma och städa ur mitt rum, sen blir det lite förpepp där med coldplay. Kommer kännas sorgligt att jag aldrig mer kommer bo hemma, vakna upp i min säng i mitt rum. Det är slut på det nu. Jag längtar inte till julafton.

Jag har längtat hur länge som helst efter att få egen lägenhet, slippa bo hemma och kunna göra vad jag vill. Handla vilken mat jag vill. Nu får jag ångest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju så, jag kände likadant då jag flyttade hemifrån men huset står ju kvar ;-)

2008-10-29 @ 15:20:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0