- Onsdag

Alla som älskar Blondinbella och är helt förstörd nu när hon har slutat blogga borde lusläsa Nils blogg bara för att få en skymt av hennes liv. Synd att hans blogg är så ointressant.

Ett speciellt inlägg till Cecilia eftersom att jag inte har pengar på mobilen och hon inte är inne på msn:

Klart som korvspad att jag kommer i morgon! Vi har längtat som as i ett halvår inte ska lite feber och min obefintliga röst få stoppa mig. Jag skulle gå dit även om jag hade magsjuka och spy i en skurhink som jag skulle ställa bredvid mig. Vadå? Jag har väl lika mycket rätt att se Björn som stackarn bredvid mig även om jag har lite problem med hälsan.

Dessutom, en annan sak Cecilia, kolla på det här. Jag klickade glatt in på länken och tänkte hujeda mig! ett avsnitt jag inte sett :D:D men vad upptäckte jag? Det är inte rätt, det är fel! Det är inte Björn. Jag fick ont i ögonen.

Nu ska jag verkligen sluta sitta vid datorn, har fått otroligt ont i huvudet. Ska försöka läsa min engelska bok istället så jag kan skriva en recension om den.

Kommentarer
Postat av: cecilia

BRA! och tänk om du smittar björn så pass att han måste stanna i östersund, och alla hotell och så är uppbokade (det har vi fixat i förväg, såklart) så han måste bo hemma hos mig - DET BLIR SKITBRA! då slipper vi binda fast han med rep och allt det andra vi planerade. det här känns mycket lättsammare tycker jag.



jag har också sett det klippet. jag kände hur det vattnades i tårkanalerna då jag till min besvikelse insåg att det inte var ett nytt avsnitt. snyft.

2008-10-15 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0