- Onsdag

Igår hade jag fysikprov, det gick sjukt dåligt men jag kommer inte få ig i alla fall. Redan då började jag känna att jag kommer bli förkyld, det gör alltid ont i öronen och sen kommer smärtan till halsen. Slutade halv fyra och gick då till jobbet där jag satte mig och gjorde engelskan för att sedan börja arbeta klockan fem. Fick super ont i huvudet och tänkte ta en huvudvärkstablett då jag upptäckte att det varken fanns nån på jobbet eller i min väska. Kan säga att 6 timmar framför datorn inte gjorde saken bättre. Jag satt mest och skakade, fick feber och hackade tänder. Jag har nog aldrig mått så dåligt förut, benen orkade inte hålla mig uppe. När jag väl slutade jobbet och skulle gå till bussen så mådde jag så dåligt att jag började grina, det blev för mycket med allting för många känslor som tryckte på och jag började tänka på både det ena och det andra som inte gjorde mig gott. Just där och då skulle jag kunnat lägga mig ner och dö, så kändes det.

Idag är jag hemma och missbrukar piggelin och gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0