- Onsdag

Jag har varit och tränat idag, och gjort engelskaprov. Det här vädret får mig på myshumör.

För att återgå till en viktig detalj. Jag tränade idag, vi körde spinning intervall och jag har aldrig någonsin sett en människa svettas så mycket som Yngve (jag vet såklart inte vad han heter, men jag censuerar det). Han hade en grön tröja på sig, efter passet var den svart av svett utom längst ner. Om han skulle vrida ur den där tröjan skulle han kunna dränka vem som helst, vi skulle bli tvungen att bygga en ny 'Noas' ark.

I morgon ska jag jobba och på lördag är det oktoberfest! Jag och Maria ska vara lederhausen, tysk ölflicka. Är sjukt nyfiken på vad alla andra ska vara och det kommer bli otroligt roligt! Lägger såklart upp bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0