- Måndag

Jag har tappat bort min kabel till kameran så jag kan inte lägga in bilderna förens jag har hittat den, vilket jag ska göra! Nånstans bland allt rat måste den ju vara. Måste bara minnas var jag hade den sist.

Jag och Linnea var på stan idag, när hon skulle ta ut pengar så frågade hon vilket datum det var. 27:de svarade jag världsvant och tittade på min mobil: Tisdag 28 oktober. VA? Hur hur hur kan vi ha missat en hel dag? Linnea fattade inte heller, var tog måndagen vägen? Paniken steg inom mig, jag har missat att gå till jobbet, jag har missat min hälsoundersökning, jag har missat min vaccination. Jag var tillsist tvungen att ringa till min syster och fråga vilken dag det var idag. Måndag svarade hon efter sekunders betenkätid. Jag kunde pusta ut, min mobil ljög för mig.

Kommentarer
Postat av: linda.l

hejdu, jag vet inte .det beror väl på vad för slags blogg du vill ha. personlig-vardags blogg antar jag efter det jag ser här :)?



2008-10-28 @ 20:51:20
URL: http://llindhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0