- Måndag

Jag sitter på skolan och har virtuell design. Det är skönt med måndagar, tack vare att vi börjar 11.40 och har VD sen idrott gör att det inte känns så hårt med Söndagar.

Cecilia kom precis in, en och en halv timme för sent. Hon hade visst försovit sig. Det är smidigt att försova sig när man börjar halv tolv.

Nu sitter jag och lyssnar på The Killers, vi ska göra en bild som presenterar Teknikprogrammet inför Öppet Hus då niorna kommer, jag hoppas Douglas kommer då för det var banne mig länge sen. 
 
Jag tänkte visa min lilla bild, men det fungerade visst inte. PS är inte min styrka, jag har redan glömt bort allt så det fick bli en lätt utväg.

Senare idag blir det träning och sedan bär det av hem till Maria där jag ska plugga fysik. Uscha, prov i morgon.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag kanske är smidig

2008-10-13 @ 13:24:27
Postat av: papa dee

hallå får ni redan 9or som kommer och kollar? :O

2008-10-13 @ 20:38:54
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0