- Lördag

Jag ska plugga kemi, skulle egentligen ha börjat för några timmar sedan men ni vet hur det är; det dyker alltid upp nåt man måste göra innan.
Dock har jag gjort upp en plan som ska göra min pluggande lätt och smidigt.

  • Sammanställ alla anteckningar till ett dokument på datorn, det är mycket roligare att skriva på datorn än för hand. Dessutom blir det snyggare och då läser jag det hellre.
  • Träna på de 20 första grundämnena, vilken period och grupp de tillhör dessutom vad de har för egenskaper.
  • Läs de tre första kapitlena i boken minst tre gånger varje dag fram till Tisdag.
Samtidigt som jag gör detta ska jag äta godis och lyssna på Coldplay, visst låter det roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0