- Fredag

Nej, jag orkar inte åka till skolan, då kommer jag få vänta där i en timme. Jag och Cecilia får talas vid på måndag.

Jag tycker att det var sjukt onödigt av mig att ta på mig jobb i helgen, jag som är sjuk och allt. Det känns otroligt lockande att bara stanna hemma och titta på idol och mysa ikväll. Fast å andra sidan kan jag behöva jobba lite och ha nåt att tänka på.
Mina systrar ska umgås idag också, jag skulle vilja vara med. Nån gång inom en snar framtid ska vi träffas och se familjefilm, det ser jag framemot. Goda tider.

Har ni någon gång fått en känsla av saknad av något som ni egentligen inte har, fast det känns som ni förlorat det? Det händer mig, det är ingen god känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0