- Fredag

Äntligen äntligen fredag. Det är så skönt. På fredagar har vi bara bild och vår bildlärare är verkligen en slapp kvinna, både till sätt och utseende. Hon är "inte så noga på minuterna". Det är nog därför Robin kommer inlunkandes efter lunch varje fredag, och då återstår en och en halv timme av dagen.

Något som är skitjobbigt är att vår lampa på toaletten har gått sönder, nu har vi ett stearinsljus där inne och jag kan därför inte duscha. Jag ser ju inte vad jag gör. Positivt att jag ska till Maria idag då, för då kan jag duscha där så slipper jag lukta svett och gamla rester tills östersunds bostäder rör på fläsket och fixar lampan. Ja det är inte bara glödlampan som är trasig, vi kan faktiskt byta en sån själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du får inte låna min dusch. du får gå runt och lukta svett!

2008-10-10 @ 17:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0