- Fredag

Nu har super många varit inne här och jag har inte skrivit nåt så nu kommer ingen komma tillbaka och jag kommer ha ångest för resten av livet.

Jag har jobbat hela dagen och nu kom jag hem till Linnea (eller hon är hemma hos mig) i tron om att min syster var på fest och vi skulle få ha en lugn stund. Men nej, hon ligger här full i sin säng och har gjort slut med sin pojkvän. Linnea käkar morot så det knastrar i hela huset och så har hon smörjt in sig med tigerbalsam så det sticker i näsan. Dessutom hade Erik varit här och det missade jag :( Han åker hem snart och jag saknar honom redan. Vi ska dock träffa honom i morgon.

Nu ska jag kolla om det finns nån mat här, jag har bara ätit en banan.
Dessutom så var det nån som skickade in en fråga om vilket nummer man skulle ringa om man ville rösta på Robin B på Idol idag, det var 08841401 och inte 04 som jag råkade skriva. Vem var det som hade 04? Den borde tacka mig för alla extraröster.
Det var nog mitt fel också att Robin hamnade i botten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej :D

fin blogg :D

2008-11-01 @ 00:43:41
URL: http://petroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0