- Torsdag

Jag var på jobbmöte idag, väldigt oroväckande måste jag säga. Vi kommer få konkurrens och tjänsten kommer få sig en total makeover. Detta betyder även att jag troligen kommer få andra arbetsuppgifter och eventuellt färre pass. Känns inte bra.

Skulle vara bra om vi kunde ha copyright på affärsidén, dock har ju vi härmat så det är kanske inte riktigt rättvist.

Btw, 118800 svarade en "svar på allt"-tjänst idag och i framtiden kommer även Eniro 118118 starta en, kom ihåg att 118100 är bättre, kvalité på svaren, och kommer vara de i minst ett år framöver eftersom de funnits i snart ett år och har erfarenhet ;)

Kommentarer
Postat av: Fridasu

Jaaaaaaaag fick min ipooooooooooooooooooood :D:D:D

2008-11-14 @ 09:26:55
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0