- Torsdag

Snart är det fredag! Extremt skönt. Slutar runt 13.20 och sedan ska jag ligga hemma i sängen hela dagen.

Jag var på Ica idag, dom fyller tydligen 60 år eller nåt sånt så det fanns massor av extra erbjudanden. Jag köpte lussebullar och lite annat nödvändigt. Sen fick jag stå i kö i 20 minuter. Ruskigt lång tid tog det och det var bara tre stycken framför mig. Två av dem fick varsin aladdinask eftersom att de handlade över 1000 kronor. Jag ville också ha! Jag hade kunnat köpa 20 stycken Ben & Jerry's glassar och förvara tills jag och Linnea har en slapp dag, eller 200 stycken korv med bröd för jag var nämligen hungrig som en gnu. Men när jag stod där i kassan och kön bara blev längre och längre kändes det lite försent, men jag fick i alla fall en läkerolask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0