- Tisdag

Hej alla barn, inatt är det valvaka med Filip och Fredrik! Undrar om man orkar vara vaken? Jag hejar på Obama, men vem gör inte. Demokrat framför republikan, man har ju varit med om de sistnämnda allt för mycket. Vem som än vinner kan det inte bli sämre för världen än Bush.

Just nu väger jag för- och nackdelar med att bo kvar i lägenheten med min syster. Visst, jag bor nära skolan, kan till och med cykla, vilket betyder att jag kan sova längre. Dessutom har jag ju större frihet, inte minst i hemmet, få ju liksom äta precis vad jag vill till middag och mat är viktigt. Dock måste jag betala för den. Men det ser ut som skit här för att min syster aldrig städar och jag har inga saker, inte ens en säng. Jag måste betala hyra, mat och allt annat. Jag måste alltså jobba mycket för att klara detta och jag blir väldigt less. Inte minst trött och less på skolan, jag anstränger mig inte. Då är frågan; bo kvar? Flytta till mamma? Flytta till pappa? Jag vill inte, jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0