- Tisdag

Idag jobbade jag, hade hela ena huset helt för mig själv, gillar sånt. Det jag tyckte var mindre sommaräng var att jag slutade skolan 16.00 och skulle jobba 18.00. Hade inte mycket för mig och kände att det var för lite tid för att åka hem så jag gick först lite med Erika och Tysken sen stack jag till jobbet för att plugga lite kemi. Då tittade jag på schemat och såg att jag började 18.50. Kalas.

Nu ska jag kolla om det finns lite The Hills som jag kan se innan jag slumrar, Cecilia var god nog att berätta att man kunde se på MTVs hemsida, hur kunde jag ha missat det?

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: haha, men hur ska jag kunna börja hänga med Kenza om jag inte ens bor nära:P



Skönt att ha huset för sig själv:)

2008-11-12 @ 20:48:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0