- Söndag

Så, nu har jag jobbat klart de inplanerade passen, äntligen lov tänkte jag.. Innan jag kom på att det är skola imorgon.
Dagen gick fort idag, jobbade tidigt och då är det knappt några frågor. Dessutom satt jag i stora rummet helt själv tills precis i slutet vilket gjorde att jag kunde bete mig lite hur som helst. Förövrigt lät min dag så här:

Pizza gubbe: Hallö hejnehaj
Jag: Hej, har ni hemkörning?
Pizza gubbe: Näh tivärr, vi har intä dä

Ny Pizza gubbe: Halabalaa
Jag: Hej, har ni hemkörning?
Ny Pizza gubbe: Vasaduh
Jag: Har ni hemkörning?
Ny Pizza gubbe: Vasaduh
Jag: H E M K Ö R N I N G
Ny Pizza gubbe: Vi ha intä dä

Ja, och så vidare.

Nu ska jag ta mig en dusch. Var länge sen sist.

Kommentarer
Postat av: Jen

aha okej ja går hotell & restaurang ja :) lagom tråkigt ahhaha

2008-11-02 @ 18:05:08
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Fridasu

Princess Madde princess! I Lunkan.

2008-11-08 @ 01:45:44
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0