- Onsdag

Idag var en mycket trött dag, ska gå och lägga mig strax.

Var på spinning idag. Jag håller med min syster om ledaren där faktiskt, man har inte mycket till övers för honom. När han sätter igång med sitt JA JA JAJAJA och Gör er beredda att hoppa på tåget, om ni har lite tur kommer det försent men det tror jag inte, och höger, vänster studs på sadeln TRAMPA ÖH TRYCK ÖH men en bajsnödig röst, då känner jag mig inte motiverad. Vill mest bara kliva ner och gå hem. Det hjälper inte heller att han svettas som ett vattenfall och det bara droppar av honom. I början har han en röd tröja, sen börjar det formas fläckar, efter ett tag upptäcker man att fläckarna är borta och man inser att hela tröjan är en nyans mörkare.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha så jävla rätt beskrivning av spinning det där! x)

2008-11-06 @ 13:23:54
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Tina - art & clothes

Jag råkar vara en av de människor som fullkomligt AVSKYR spinning. Egentligen allt som har med träning att göra...så nu börjar jag fundera på varför jag antog utmaningen att springa göteborgsvarvet. Så dumt!

2008-11-06 @ 15:50:36
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0