- Onsdag

Jag undrar om alla bloggare tänker att det här ska jag skriva i bloggen när de upplever nåt värt att anteckna, eller i vissa fall fullkomligt ointressanta saker. Eller sätter de sig bara och skriver vad som faller dem in just då? De som har en vardagsblogg, skriver vad de åt till middag med mera, använder sig säkerligen av de senare alternativet. Jag brukar alltid skriva upp i mobilen när jag kommer på nåt vettigt för att sedan föra över det hit, tyvärr är min utkastmapp tom just nu.



Kommentarer
Postat av: Liene

sv: haha, fast jag har aldrig smakat B&J och ändå är jag sugen på det!



Jga brukar skriva vad som helst som jag får lust at skriva om. och ofta blir det vardagligt, haha. Fast bara om det är tillräckligt kul att läsa:)

Nice pics!

2008-11-27 @ 17:27:40
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ceccilia

du har så extremt liten mun madelené!

2008-11-27 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0