- Måndag

Den här veckan har jag verkligen inte lust för vanligheter. Jag orkar inte med att vakna, gå på skolan, träna, jobba och sen åka hem och sova. Tur är att jag har fått lånat fyra säsonger One tree hill av Lisa och fått första säsongen Gossip Girl av Johan.

Helgen gav blandade känslor. I fredags var vi på fest hos Karin, det blev roligt som vanligt. Dock annorlunda på flera nivåer. I lördags åkte jag och Linnea hem till Peter och var med han och Daniel. Ja, det kan och vill jag helst inte tala om. Jag och Linnea var sedan på bio igår, det var ingen toppendag men det hela blev allt ljusare med Twilight och B&J's. Ska nog se den filmen på bio en gång till med Maria. Helt underbar.

Nu sitter jag på skolan, flash, ska göra så nyckelpigor hoppar till sin rätta plats. Det var just sånt här jag inte ville göra.

Kommentarer
Postat av: Julia

härligt med massa serier att kolla på när man är lite trött sådär :)

2008-11-25 @ 13:18:51
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Liene

Åh, B&J, vad sugen jag är på det:P

2008-11-25 @ 19:30:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0