- Lördag


Jag hittade en bok med massa information om mitt första år, jag log tillexempel första gången 20 dagar efter min födelse, dessutom kom ett litet joller.

Jag har bara två frågetecken. På första sidan står det: Jag är en väldigt bestämd liten bastant tjej som vet vad jag vill. Idag knatade jag ut i sandlådan i T-shirt och strumpbyxor. 16/8 -92
Bastant? Alltså rejälv, kraftig. Jag var ett år.


Och så till frågetecken nummer två. Det står att jag åt själv första gången när jag var 5 ½ månader, min favoritmat var husmanskost och öl men jag tyckte inte om barnmat på burk om det inte var katrinplommonpuré. Men stopp nu, öl? Inte konstigt att jag är som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0