- Fredag

Idolsnack.
Jag måste få ut min aggression på Laila Bagge, kan människan inte tänka själv eller vågar hon inte bara för att Carola sitter bredvid?
På försnacket sa Carola att Johan inte kunde vara en allaround-artist utan han är den han är, Laila sa efter framträdandet att hon inte hade mycket att säga; Du är den du är, Johan Palm, antingen gillar man det eller inte.

På försnacket sa Carola till Alice att hon inte skulle vara så framåt lutad utan sträcka sig mot taket. Efter sa Laila att hon ville att Alice skulle ha varit lite mer så och så sträckte hon på sig och räckte en hand mot taket.

Och Carola, hon kommenterar ju bara artisternas utseende, ska inte hon va bra på röster, toner, musik och gospel? Hon sitter bara där och skrattar och säger bra. Hon kanske snackade sig slut under coachingen.

Och till sist, Kevin är ju så sjukt bra, vinner inte han så är det nåt fel på Sverige.

Update: Åker inte Johan ut ikväll så kommer jag grina. Alla andra är tusen gånger bättre.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Har inte stött på glassen på så månag ställen och sen är det ju så dyrt också.



Jag tycker att alla är riktigt bra i diol:)

2008-11-28 @ 21:51:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0