- Fredag/Lördag

Jag har funderat på det här som Frida berättade för mig här om veckan, att det ska bli ett nytt köpcentrum här i Östersund, eller bygga om Domus. Jag har hört rykten om att vi ska få Monki, Zara och Gina tricot. Dock är de två sistnämnda som sagt endast rykten. Men vore det inte underbart? Det skulle alltså finnas fler affärer än H&M som är dugliga att handla på.

Och så vidare till ett annat rykte. Om inte stortorget hinner bli färdigbyggt innan slutet på juli nästa år så kommer Storsjöyran hållas på F4. Stämmer detta? Då blir jag sårad. Var kommer yrancampingen vara? Kommer krogstråket vara på samma plats? Var kommer yranveckan hålla hus? Frågetäckena är många. Det kommer inte vara gamla hederliga yran om det inte är i stan utan istället ute på nån öde föredetta flygflottilj. Det är ju tradition att allt byggs upp mitt i stan, på torget och i badhusparken. Detta gör mig upprörd. Ska 70 000 personer ta bussen ut på frösön? Ju mer jag tänker på det desto mer förstår jag att detta förblir ett rykte, det kan inte stämma.




Kommentarer
Postat av: Liene

Rykten är ju baar rykten, man kan aldrig veta om de är sanna.

Ha en trevlig dag!:)

2008-11-15 @ 13:05:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Fridasu

Det första hörde du ifrån miggg du din opålästa person hehehe. Och det andra, rykte rykte rytke för om det är fast skall jag inte gå på yran nej inte det inte. Eller vad säger du själv Madelene?

2008-11-19 @ 00:14:30
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Fridasu

Hahaha och det missade jag :) Men klart man skall säga så att folk kan kolla i ditt kommentarsfält och se att det var just jag och vart de finner mig. Och så kan de då tänka "Åh vad mycket hon vet i jämförelse med Madde hon borde läsa lite mer tidningar" hehehe kanske inte :=

2008-11-19 @ 22:45:24
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0