- Fredag

Jag har planerat att åka på Raw comedy cruise den 15 maj! Väldigt pepp på det. Dock behövs lite detaljer ordnas.  

  • Fixa biljetter
  • Fixa ressällskap
  • Fixa nån över 30 som är villig att följa och betala 600 kronor

    Det kan blir lite komplicerat. Men jag är i alla fall 18 när det gäller så jag slipper målsman, men hur många mellan 18 och 21 umgås med folk över 30? Om man ska ta med nån så får det ju bli föräldrar ändå. Eller så kan man kanske bara grabba tag i nån åldrad man vid insläppet och låtsas att man hör ihop.






Kommentarer
Postat av: cäciliyuu

det är jävligt dåligt med den där regeln att man måste ha med nån över 30 x) men jag tycker du ska köra på det att snatcha upp nån åldring vid ingången och typ muta med nåt som alla gamlingar gillar. typ, janssons frestelse.

2008-11-14 @ 11:08:34
Postat av: MH

Lycka till med jakten på en trettioåring :P

2008-11-14 @ 22:41:06
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0